Tuesday 7 April 2015

Tonton Drama Ajaibnya Cinta TV3 Episod 4

Tonton Online Download Free Full Drama Ajaibnya Cinta TV3 Episod 4Tonton Online Download Free Full Drama Ajaibnya Cinta TV3 Episod 4

Saksikan drama bersiri terbaharu berjudul Ajaibnya Cinta yang akan menghiasai slot Lestary saluran TV3. Drama ini merupakan kesinambungan untuk telefilem Spain Uolls yang pernah di tayangkan di TV3 pada hari raya tahun lepas. Membariskan pelakon-pelakon hebat seperti Nora Danish, Shaheizy Sam, Eirma Fatima dan Sharifah Amani. Drama arahan Eyra Rahman dan nukilan skrip oleh Eirma Fatima. Ditayangkan mulai 18 Mac 2015, pada setiap hari Rabu & Khamis pukul 9.00 di TV3.

Sinopsis Drama Ajaibnya Cinta TV3 Episod 4

Datin Suzana dan Dato� Tajudin membuat parti sempena kepulangan Akif. Namun, Akif menasihati ibu dan ayahnya bahawa dia tidak sukakan majlis seperti itu dan lebih afdal sekiranya kepulangannya itu hanya diraikan dengan doa selamat sahaja. Datin Suzana dan Dato Tajudin berasa malu di hadapan para tetamu. Datin Suzana berasa malu dan kecewa dengan sikap Akif yang berubah sejak pulang dari Sepanyol. Apa yang dibuat serba tak kena di mata Akif, Akif juga menegur cara adiknya Mia yang berpakaian seksi dan menegur mereka tentang bersolat. Akif berkenalan dengan Cinta, perempuan simpanan kepada Dato� Shamsul. Cinta tertarik dengan kebaikan Akif dan meminta tolong daripada Akif kerana dia mahu berubah. Akif berjanji akan membantunya. Lalu, Cinta selalu mengikut Akif dalam program-program agama di masjid. Cinta merasakan kehadiran Akif telah memberi sinaran baharu dan harapan dalam hidupnya.

Tonton Live Online Drama Ajaibnya Cinta TV3 Episod 4

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5 Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10 Episod 11 Episod 12 Episod 13 Episod Akhir

LINK TONTON AKAN DIKEMASKINI KEMUDIAN.

About the Author

admin

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

 

Layan Drama Melayu Online Terbaru © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com