Saturday 4 April 2015

Tonton Drama Eksperimen Cinta TV3 Full Episod

Tonton Online Download Free Full Drama Eksperimen Cinta TV3

Tonton Online Download Free Full Drama Eksperimen Cinta TV3

Drama adaptasi novel berjudul Eksperimen Cinta akan disiarkan slot Dahlia TV3. Fahrin Ahmad akan bergandingan dengan Izreen Azminda sebagai watak utama. Novel karya Anjell ini diarahkan oleh Emi Suffian, terbitan Zeel Production. Nantikan tayangannya tidak lama lagi selepas tamatnya drama Asam Pedas Untuk Dia.

Sinopsis Drama Eksperimen Cinta TV3 Full Episod

Kali pertama bertentang mata, Tengku Aaron Shah sudah mula tertarik dengan perwatakan Damia Farisha Razak yg lain daripada perempuan lain di sekelilingnya. Sangat tak terduga sikapnya. Tengku Aaron mengugut Damia untuk menerima lamarannya, semata-mata hanya untuk eksperimen cinta. Hakikatnya, perkahwinan itu adalah untuk mengaburi mata semua orang terutamanya kembarnya Tengku Andrean yang dianggapnya telah merampas kekasihnya, Seri. Aaron mahu tunjukkan yang dia juga boleh hidup bahagia. 

Kehidupan mereka berubah apabila duduk serumah. Cemburu menguatkan rasa hati. Berjauhan membuaikan rasa rindu. Kehadiran Salmi yangg cuba menuduh Tengku Aaron menghamilkannya mengganggu kebahagiaan rumahtangga mereka. Bagi Damia,selagi lafaz talaq tidak terucap, selagi itu maruah Aaron akan dijaga.

Tonton Drama Eksperimen Cinta TV3 Full Episod

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5 Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10 Episod 11 Episod 12 Episod 13 Episod 14 Episod 15 Episod 16 Episod 17 Episod 18 Episod 19 Episod 20



About the Author

admin

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

 

Layan Drama Melayu Online Terbaru © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com