Wednesday 1 November 2023

Drama Korea True Beauty di TV2

True Beauty

TV2 membawakan drama korea yang popular bertajuk True Beauty yang akan ditayangkan mulai 25 Oktober 2023, setiap hari rabu hingga sabtu jam 8.00 malam. Drama bersiri 16 episod ini dibintangi oleh Moon Ga Young, Cha Eun Woo, Hwang In Youp dan ramai lagi.

True Beauty mengisahkan seorang pelajar sekolah bernama Im Ju Kyung yang sering dibuli oleh keluarga dan rakan sekolahnya kerana mempunyai paras rupa yang kurang menarik.

Ju Kyung hampir membunuh diri kerana tekanan yang diterima lalu bangkit dan mula belajar make-up melalui video di youtube. Apabila keluarganya berpindah, Ju Kyung berasa gembira dapat belajar di sekolah baru lalu menggunakan kuasa make-up dan berubah menjadi gadis cantik. 

Tiada siapa yang tahu wajah sebenarnya di sekolah baru tersebut dan semua rakan sekolah memuji kecantikan Ju Kyung sehingga mengelarnya dewi. 

True Beauty di TV2

Malangnya satu hari rahsia besarnya itu terbongkar apabila wajah asalnya telah dilihat oleh teman sekelasnya yang sangat tampan, popular, dan misteri iaitu Lee Su Ho. Dia mula risau Su Ho akan membongkar rahsianya kecantikan palsunya itu.

Su Ho sangat popular dalam kalangan pelajar perempuan di sekolah. Namun sebaliknya Su Ho bencikan perhatian tersebut dan seringkali menjauhkan diri daripada mereka. malah dia juga tidak bergaul dengan rakan-rakan sekelasnya.

Hakikatnya dia memiliki ketakutannya tersendiri, dan menyimpan rahsia silamnya tentang kejadian tragis di masa lalu yang telah menghantuinya sejak lama. Kejadian itu membuat Su Ho menjauhkan diri daripada sahabatnya, Seo Jun.

Satu kejadian berlaku dan sejak itu mereka mula bersahabat. Apatahlagi masing-masing menyimpan rahsia yang tidak ingin diketahui oleh orang lain. Nantikan kesudahannya di TV2

About the Author

admin

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

 

Layan Drama Melayu Online Terbaru © 2015 - Blogger Templates Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com